Mjo, ett halv år sen sist…

Uppdatering sen sist. Det var ett tag sen, men för min del så går det i stå.

Så sen sist:

Diagnostiserad astma och medicinering  enligt ordination.
Cell provtagning i höstas och uppföljning på samma ett par veckor sen… Svar kommer. Känns oroväckande.
Mammografin jag hade i höstas visade Inga konstigheter så då ligger jag väl på plus tills nästa gång.
Möten med det andra hit och dit och lite till ger mig sex månader sjukskrivning till.
Samtalskontakt har det dock gått troll i. Antingen jag sjuk eller hon. Hoppas det ger med sig.
Provtagning på litiumnivån ger samma klockrena resultat. Nåt jag gör rätt i alla fall.
Försök att komma tillbaka till arbetslivet går sisådär. Dom har förhoppningar, medan jag mer eller mindre gett upp.

Och ja, privat¿ en helt annan sak.
Finns en anledning till sen sist.

Kommentera

