Inte vad jag tänkt mig

Det blir inte alls hur jag tänkt mig det här. Kan inte fortsätta såhär. Adressen medför saker jag inte kan ta. Inte kan acceptera. Oanade bieffekter kan man nog kalla det. Definitivt inget för sinnesron. Ingenting som bidrar till balans och välmående. Oavsett om det rör sig om boendet eller människorna som kommer med den. En del värre än den andra.

Jag känner för att ge upp. Kasta in handduken och bara gå ifrån allt och aldrig se tillbaka. Ge mig av utan ord. Bara sticka. Kräkas på allt. Orkar inte mer helt enkelt.

Nästa steg: hitta ny adress. Punkt.

2 responses to “Inte vad jag tänkt mig

  • !..! (•_•) !..!

    Klippet börjar vid ca 1.07, då texten kommer som ”passar” här:

    Var inte rädd för mej, jag är så rädd för dig
    sluta fråga hur jag mår
    Precis som vanligt men försöker ändå
    fast jag har öppna sår
    Jag slickar pärlor, jag äter mänskor
    stjärnor gnistrar ner i ett hål

    Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer
    kommer aldrig komma hem

    Flyktsoda, ta mig i land
    sätt mig i brand, ibland ibland ibland
    Flyktsoda, ta mig i land
    sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Kommentera

