Här firas ingen j-a midsommar!

Ingen lust helt enkelt! 

Mest lust att ge långfingret till allt och dra något gammalt över mig. Visserligen inget nytt att dra över mig ändå, men ni fattar poängen. 

Bara less och trött på allt just nu. Blöö liksom. Orka bry sig. Därför gör jag det inte heller. Bitter? Nej. Bara less. 

Tänker på orden från psyk: ”Gör saker som gör dig glad!”. Så kan man o te säga till någon som glömt bort vad det var!

Tar väl fram den där listan jag spånat på och till en del kallar för min bucket-list. På den finns allt det där jag varit (och vet att jag fortfarande egentligen är) intresserad av. Börja beta av den och göra en sak som borde kännas givande. Även om det just nu känns totalt jävla meningslöst. Om inte annat så i alla fall kunna säga att jag gjort någonting. Någonting överhuvudtaget. Kanske känns det bättre än ingenting? 

Blöö. 

Så här firas ingenting idag. Varför liksom? 

Det här inlägget postades i ångest, mående, sommar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

